Friday, June 06, 2008

~~aKu DaH BoSaN dEnGaN KrOnI PaK LaH~~

3 comments:

zafi said...

for me Melayu maju andai bersatu
Rugi jugak kalau menentang hanya dengan kata2 dan madah pujangga.

nadzri said...

Memang Pak Lah dan kroni-kroninya perlu ditentang. Pak Lah sudah membawa Malaysia ke landasan yang salah. Pentadbiran Pak Lah memang kucar-kacir. Malaysia dipandang sepi di peringkat antarabangsa tidak seperti zaman Dr. Mahathir. Malaysia dan kita semua perlukan perubahan.

Letting the time pass me by said...

Aku rasa kita kena MOGOK..

MOGOK kerja selama seminggu dan teruskan sehingga kerajaan menurunkan harga minyak..

Mintak semua majikan bersatu hati dalam menjalankan mogok ini..

Jadikan mogok ini agenda negara...

MOGOK nie lagi bagus, kau tak payah nak duduk berkumpul dekat PWTC ke KLCC ke, just tak payah datang ofis... duduk kat rumah aje sambil tengok TV... tak de risiko kena sembur gas pemedih mata dan air kimia dan tak dikejar FRU atau Polis....