Tuesday, November 11, 2008

~~Kisah Hujung Minggu bersama Family Smart Reader~~

Aku sukakan laut, deru ombak membidas pantai buatkan aku tenang, buatkan aku damai. Percutian ringkas hujung minggu yang ditaja sepenuhnya oleh syarikat aku mencari rezeki merungkai sedikit ketegangan otak yang serabut dek bebanan yang adakalanya memecahkan otak kiri dan kanan aku.

Kesibukkan sepanjang hari, meluputkan sedikit aktiviti mengarang novel, merenggangkan perjuangan Kelab Anwar Ibrahim bersama teman teman, memendekkan masa tidurku kini membuahkan nafas panjang bila mana aku dihantar oleh 'company' bersama rakan rakan yang lain untuk menikmati percutian 2 hari 1 malam di Damai Laut, Perak.

'Company trip' di kala ketegangan minda sungguh menyeronokkan biarpun pulang dengan sengal sendi dan tulang empat kerat. With very tight schedule started on 8th November, walaupun penat dengan agenda yang disusun namun masih mampu menarik senyum ke telinga.

Apa kata aku biarkan gambar ini berbicara. Ermmmmm Mr Kekasih kata "jangan letak gambar banyak banyak ye sayang. Nanti jadi hot story pula".

Untuk menjadi seorang kekasih yang mendengar kata lantas bakal isteri yang menuruti nasihat bakal suaminya, aku hormati bait kata Mr Kekasih.

Maka berbicaralah gambar gambar ini :


Mr Kekasih won 3rd prize for lucky draw.....Buble Jet Printer. I guess it related dgn kerjanya la!!! Congrats darling tho I know u want cash money. Huhu!


Cuba untuk memberikan pose yang paling seksi, but the winner still her!!!! hehehehe, the most hottest babe in Smart Reader (sweet Yen Yi)


Cian Mr Kekasih, kena kerja juga malam berdansa. Hey, you look stunning with your pink suit la hunny. Blink blink

The Mommy of SRW!!! Dr Wang (big boss)

Aku temui rona ceria dalam dirinya! Hey, I love you!!!!

taken by Shin Yi. katanya creative shot.....ermmmmm wut do u think hunny?

back : Agnes, Yen Yi, Me
front : Rachel & Shin Yi

No comments: