Saturday, February 09, 2008

~~GHAIB???~~

Jika ditanya mengapa aku masih buntu mencari sesuatu yang tiada berpenghujung, pasti semua bingung dengan aksi merimaskanku ini. Apa mereka tahu betapa sukarnya mencari diri yang hilang? Di kais kais sempadan waktu, namun apa itu ertinya kesabaran? Lapar kan cerita lama, dahagakan senda tawa. Aku masih terus menyepi untuk siapa dan siapa?

Maafkan aku saudara Imran Ajmain, kerana terpaksa meminjam lagumu yang telah menampar kesungguhan hati ini untuk aku jadikan landasan bersandar. Aku mahu terus bertanya dan bersabar biar waktu pun terus berjalan, aku mungkin tak berkesempatan membuka langkah jauh. Katanya, biar....






******************************

Biar ghaibmu suatu misteri
Tiada ku mencari
Sebarang pembayang lagi

Biar ia bertanda tanya saja
Hatiku dah lama bertitik noktah

Biar...
Biarlah berlalu
Biar...
Biarlah begitu

Biar waktu mengubat rindu
Tiada ku mencari sebarang penawar pilu

Biarlah mereka tertanya tanya
Hatiku dah lama berganti arah

Biar...
Biarlah berlalu
Biar...
Biarlah begitu

Mana pergi janji
Setia di sisi
Hanya aku yang tertunggu tunggu

Waktu pun berjalan
Tak berkesempatan
Kau.....
Hilang tanpa pesanan

Biar...
Biarlah berlalu
Biar...
Biarlah begitu

Biar ghaibmu satu misteri
Tiada ku mencari
Sebarang pembayang lagi

1 comment:

Agensi Perisikan Pusat said...

Wah...mcm kenal je org dalam video...:)

Selamat mengundi yer..jgn salah pangkah...tak pyh timbang2, sbb anak bulan dah nampak tuh. hehe