Saturday, January 31, 2009

~~Nota ringkas~~

Hey, It was quite sometimes for me been silent and away from blogging. No such word to describe it except BUSY!!! It's true tho... I have no time for myself! Not even a single second with my precious family & Mr Kekasih. I'm a loser who live a life without having a space for my own life. Asyik kerjaaaaaa aje. BORING LA...

Banyak eposid sejak kebelakangan ini untuk dikongsi bersama, teman yang rindukan tarian jemari berbicara dinasihatkan renunglah bulan malam terutamanya ketika penuh jika tagihkan lontaran bait indah bicaraku. D sana aku akan terus mendampingi malam malammu bersama embun dingin menggigit rongga kulit.

Owh ya, trip aku dan keluarga Mr Kekasih ke Jakarta dua minggu lalu berlangsung dengan baik sekali. Alhamdulillah segalanya bergerak mengikut perancangan yang diatur dan kepastian penuh yakin adalah, aku pasti kembali ke kota Indonesia untuk bersantai. Heaven!!!

Persiapan menuju ke gerbang perkahwinan juga penuh dengan dugaan. Bukan mudah dan tidak sebegitu enteng yang di jangka. Pening kepala bila banyak perkara yang perlu dilunaskan mengikut jangka masa ditetapkan sering dihadapkan dengan jadual waktu yang sangat ketat.

Bila ada kelapangan sedikit waktu lagi, akan aku 'update' semuanya. Teman jangan terlalu rindukan aku ya, tak tertanggung rasanya untuk membalas rindu kalian. Berikan aku sedikit lagi ruang waktu untuk kembali mencoret rasa rasa indah di laman maya.


1 comment:

CITRAMAYA said...

Rindu utk berbicara bersama.. Selesaikan keperluan yang penting dulu. Lepas itu kita habiskan masa bersama sebelum tiba waktu mu mengakhiri zaman bujang.. :)