Friday, October 10, 2008

~~Masih Dalam Mode Syawal~~

Lebaran Aidil Fitri sudah melewati hari ke 10, keriangan dan kehangatan rindu akan kehadirannya masih lagi berlegar legar di ruang waktu yang ada. Di sana sini masih sibuk dengan undangan rumah terbuka, menziarahi sanak saudara, malah kuih raya masih tersusun di atas meja rumah.

Ramadhan yang hadir sangat sekejap meninggalkan kita, aku mula rasa rindu akan malam malam tarawih, lewat petang dengan deretan bazar di sekitar taman taman perumahan dan tak lupa kesibukkan pengunjung ke jalan Tunku Abdul Rahman. Saat sedemikian sesungguhnya akan dapat dirasai setahun sekali sahaja.

Tahun ini aku berhari raya dengan keluarga tercinta, cukup kesemuanya tidak seperti tahun tahun yang lalu di mana aku menjadi perantau dan mereka merinduikan keceriaan pagi Syawal dengan celoteh dan keriuhan aku. Dengan kehadiran tetamu baru bernama Farysh, ia seperti menambahkan lagi seri dalam keluarga kami. Aku hanya memanjat syukur melihat senyum simpul semua terhadap keletah si kecil.

Aku mahu kongsi keriangan dan keceriaan pagi Syawal bersama kalian. Foto ini bakal menjadi bukti bahawa aku masih terus rasakan bahagia biar apa jua dugaan merempuh tenang jiwaku.


Happy Family At Home

Wajah Adik Beradikku

Papa's Princess

Lots of love!!

Syurga Itu Di Bawah Telapak Kaki Ibu :)


Di pagi raya, bersyukur kita pada Yang Esa kerna memberi sekali lagi peluang untuk menikmati Syawal


Adikku yang punya anak comel bangat


Adik yang sudah ku anggap seperti keluarga sendiri

Ayu, Me and Farysh!!!! SMILE la baby!!


Ini orangnya.... Si molek yang chomel

2 comments:

Hi! I'm Ruby said...

very nice pics :)

BOING said...

hoho,,,
kk dari indonesia???
senang bertemu nih,,,
jarang ada indonesia main...

klo lebaran pada buet kue yagh kk??
boleh nih resep nya... hahaha... ^^



~lamechop-boing.blogspot.com~