Sunday, December 06, 2009

Banyak Banyak Story (kata Al-Farysh)

Update 1:

27 November 2009
- Aku ucapkan SALAM AIDIL ADHA (walau terlewat dan ada jemaah haji yang dah selamat sampai tiba). Aku mahu doakan agar segala pengorbanan dan pengertiaan korban itu sampai di segenap hati umat umat yang masih bernafas di muka bumi!!! Aku seperti biasa menyambut Raya Aidil Adha tahun ini bersama insan baru yang bakal menemani saat saat sukar dan senang, En Kekasih. Aku meraikannya dia teratak Sek 9 Kota Damansara bersama seisi keluarga yang lengkap (termasuk anak kecil comel mungil - Farysh).

27 November 2009
- Aku ucapkan SALAM HARI TUA & SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI SERTA DIBERKATI untuk aku :)!!! Aku dah tua wei. 26 tahun menghuni bumi milik tuhan, aku semakin terdetik untuk mencari apa itu permata yang harus dibawa balik bertemuNYA. Aku redha dan gembira dengan setiap saat yang telah aku lalui tanpa ada nafas keluh ku hela. Aku mahu terus menjadi penghuni di bumi keramat ini serta mohon dikurniakan generasi pintar serta berakhlak mulia. Doakan aku!

28 November 2009
- Aku ucapkan SALAM HARI LAHIR buat anak saudaraku yang ku sayang benar. KAMAL AMIRUL AL-FARYSH! Mummy selalu doakan kebahagiaan, kecedarsan, kesihatan yang baik dan akhlak yang terpelihara buatmu. Kau itu ibarat anakku sendiri, kau lahir tika aku baru sehari bergelar hari tua. Kau diciptakan untuk beri aku senyuman. Kau bernafas dalam setiap doa doa dan didikan kasih dariku serta mamamu,papamu dan semua. Mummy akan terus teguh menjadi tiang membimbingmu.

30 November 2009
- Aku ucapkan salam duka buat mama yang tertimpa musibah. Aku masih dalam kebingungan untuk ceritakan lebih lanjut. Aku mahu kongsi tapi aku buntu bicara. Aku kasihan buat mama, kerna terpaksa lalui saat cemas itu. Aku mohon agar Allah swt sentiasa lindungi mama dan jauhkan dari segala perkara tidak diingini. Aku mohon agar Allah swt berikan ceria itu. Mama seorang insan tabah!!

1 Disember 2009
- Salam HARI TUA buat mamaku tersayang! Mama dah cecah angka 5 dihadapannya. Ahaaaaa itu bermakna mama berjaya harungi pancaroba dunia dengan cekal dan tekad. Alhamdulillah mama turut berjaya membentuk kami dengan penuh rasa cinta dan kasih. Di wajah mama biar tergambar duka, hanya tenang yang terlakar. Kau insan tabah mama. Sempena hari lahirmu ini, aku doakan agar Allah swt sentiasa berikan kesihatan yang baik padamu, panjangkan usiamu, jauhkan dari segala mala petaka dan lindungimu. Aku tidak pernah leka mendoakanmu mama!

2 Disember 2009
- Aku dan keluarga meraikan majlis Hari Lahir mama di REBUNG, Bangsar! Sangat meriah dan kerenah Al-Farysh mengembirakan kami sekeluarga!!! Gambar akan menyusul mengukuhkan lagi cerita ini. Seperti biasa, walau mama masih dirundung pilu atas malapetaka yang melanda pada 30 November lalu, namun mama terus tersenyum dan tidak langsung berikan wajah gusar! Seperti ku katakan, mama itu wanita tabah!! I love you..

Menyusul lagi.....wrapped


No comments: